Moikka!

Torstaina loppu kuvataidekasvatus. Me piirrettiin kuvia toisistamme eri tavalla, esim. pilapiirros ja satukuvitus. Se oli mielenkiintoista, varsinkin kun porukat pukeutu ja naurunhörähdyksiä kuulu sieltä sun täältä. Mä tosin lähdin kuraattorille kesken tunnin, jäi mielenkiintoiset piirustukset kesken. Mut sitä vastoin mulla oli mielenkiintoinen keskustelu kurren kans.

Iltapäivällä loppu kädentaidot. Sain sit lopullisesti valmiiksi mun tuulikellon, lakkasin naulakkoni, maalasin kilpikonnat ja niiden tarvikkeet. Sit hain säästösiilini Börjen pois vitriinistä, onneks ei tullu tuttuja vastaan, ku kuljin siili kädes koulun pihal. Mut kurssi oli kiva, maikkaa tulee ikävä, ku se jää vauvalomalle.

Pyhiksee tuli yks lapsi ja se vissin rupee käymää. Sit kävin ehtoollisella ja sain hyperventilaatiokohtauksen, ku näin papin ja se katto mua säälivästi. :(

Perjantaina me tehtii ryhmis uskontohetki lapsille. Se meni ihan hyvin, me saatii Raamatun kohdaks "Tuhlaajapoika". Suunniteltii draamaa ja keskustelua ja jotain askartelua. Mut Raamattu ja sen maailma-kurssi loppu. :'( Mut sainpaha uutta tietoa.

Iltapäivällä enkun koe. Tein sitä vartin ja toisen vartin istuin ja tuijotin eteeni. Yks kohta jäi täyttämättä. Mut tulipaha tehtyä.

Kävin selvittämässä ajatuksiani ja tunteitani ja juttelin papin kaa pari tuntii. Se helpotti. Nyt jaksan taas.

Perjantaina illal kävin parin luokkakaverin kans Kaamoksen kansan messus. Alku oli ahdistava, siihen oli koottu Raamatun ahdistavimpia kohtia, mut ehtoollista kohti parani. Mut ihan OK kokemus.

Lauantaina mä olin lauantaipesää pitämäs, meil oli kuus muksua. Se meni ihan hyvin, maalattiin enkeli ja mä pidin hartsin, saman, ku pyhikses, eli kertomuksen Annasta, 5 vuotta, joka näki enkelin. Se meni hyvin.

Lauantaina illal käytii Nuorten aikuisten iltakirkos Saalemis, Helsingin. Se oli mun eka kerta hellareis. Oli ihanaa ylistää!

Sunnuntaina nukuin pitkään ja kävin Primas, mut en jaksanu lähtee vapaaseurakuntaa, ku korvat särki. Niinpä menin tutiin ja heräsin, ku kämppis tuli.

Tänään meil oli nukketeatteria. Me käsiteltii teatterin historiaa ja opeteltii nuken käsittelyä ja kokeiltii erilaisia nukkeja. Sit me tehtiin ite nukke. Mä kaivoin sille kivet painoiks Tuusulanjärven pohjasta ja kepin katkoin jalallani. En oo mestariompelija, mut se onnistu. Sain sen tehtyä.  JEE!!!! *pieni voitonriemu*. Ja tuli sitä kokeiltuakin.

Illasta: meil oli soluilta, se meni hyvin. :)

Mut nyt netin syövereihin. Moikka ja enkuleita!

  -Kati-