En oo hetkeen kirjotellu. Olin lomal. No, viime viikosta muutama sana. Olin kotona, Laitilas. Maanantaina olin vaan ja möllötin, tiistaina kävin piiiiiiiiiikillä (influenssarokotus) ja sit vietin laatuaikaa serkkuni kans. Loppuviikon olin äitini kans. Keskiviikkona hoidin kesäharjotteluasioita ja kävin optikol. Uudet rillit sain tiistaina ja sit kävin äitin kaa Raumal. Perjantaina kävin taas Raumal äitin, äitin tädin, äitin siskon ja mun serkkuni kaa. Oli ihan kivaa. Lauantaina vietin etukäteen synttäreitäni. :) Ja sunnuntaina back to Järvenpää. Olin tuomasmessus palvelutehtävis. Jaoin kirjoja ja sit pääsin papin kyydis koululle. Ihanaa!

Tänään mul oli eka työharjottelupäivä. Olin päiväkodis 5-6-vuotiaiden ryhmäs.:) Oli ihan ihanaa. Sain pitää lapsia sylis, leikkiä hippaa, jutella ja kaikkee... Oli tosi sekava päivä, mut opettava. Paljon en vielä uskaltanu tehä, mut jotain. Olin ihan hukassa, ku pieni lapsi, mut kai se on ymmärrettävää; uudet ihmiset, uus paikka... Mut kyl tää opetti sen, miten erilaisia 5-6-vuotiaat on verrattuna pienempiin ja toisiinsa. Huomenna lisää tuntoja.

 

Siukkista :)

 

  -Kati-