Toissapäivänä oli perjantai ja eilen oli lauantai, jos ette tienneet ;) Perjantaina mulla ja mun kaveril oli tylsää ja me harkittii jo katolle kiipeämistä, mut onneks järki voitti. Mut me ostettii ABC-lippu ja seikkailtii puoltoista tuntia ympäri pääkaupunkiseutua. Lopulta me päädyttii asematunnelii ja mä ostin pari CD-levyä, hengellistä sellasta ja ostettuani ne mä huomasin, et siinä laulo yks meiän maikka :) No, eipähä oo mun eka levy, jossa se laulaa. :) Mut kivaa meil oli, varsinki sit, ku päästii Jäkee, yks humalainen jätkä huus, et mä oon sen. :) Joo, ehkä en. ;)

Lauantaina mä olin pari tuntia seurakuntatalon päiväkerhotiloissa leikkimässä lasten kans. Vedin sit hartsin pyyheliina pääs ja nukke sylis, mut sitähä mun tuleva työnikin tulee olemaan, itsensä peliin heittämistä. Mut siellähä ne muksut leikki autoilla ja autot lensin mukavasti päin seiniä. :) Ja kotileikkiin mäki pääsin mukaan tekemään pannukakkua. Lapsia oli neljä, kolme poikaa ja yks tyttö. Mut kaiken kaikkiaa mukava kaks tuntinen se oli. Oli ihanaa kattoa lasten iloa, ku ne pukeutu huiveihin, oli tiskaavinaan astioita, laulo, leikki kotia. Yks 8 v. kyl tykkäs nojata mun pariin, joka keksi sanoa sille tytölle, ettei saa nojata, jos ei oo nojauskorttia. No, se likka teki semmosen ja nojas siihen. :D Ja yks pikkujätkä istu mun sylis ja terotti varmaa vartin kyniä. :)

Illalla me oltii mun kaverin kaa ensin konsertis Järvenpään kirkos ja sen jälkee me siirryttii vapaakirkon nuorteniltaan. Meil oli kivaa, ylistettii ja kuunneltii opetusta (joka käsitteli esim. sitä, et Jumala koettelee meitä antamalla meille vaikeita ihmissuhteita ja tilanteita, mut ikinä Hän ei kuitenkaan hylkää. Tohon en voi muuta sanoa, ku aamen.), juotii teetä ja niin edelleen. Saatii me kutsu bileisiin, mut pahaks onneks mä sain astmakohtauksen. No, me ostettii maitoo lähikaupasta ja jotain syötävää ja juotavaa ja mentii istuu helluntaiseurakunnan portaille. Sit me yritettiin löytää ortodoksikirkko, et oltaisiin nähty, minkä näköinen se on, mut ei me löydetty. :( Ehkä vielä joskus. Sit me käveltii vikkelästi koululle, ku humalaisia tuli vastaan ihan sikana. No, olipa ilta ja löydetti sentää soitinliike.

 

Mut lisää myöhemmi! Siunauksin, Kati